בלוג


איך לכתוב כותרת שיווקית שתגרום לגולשים לצלול פנימה?

06/01/2015 אין תגובות | מאת אריה ארנר

לכתיבת כותרת טובה חשיבות רבה כי היא זו בה נתקל הגולש בפעם הראשונה. הכותרת צריכה ללכוד את עינו ולגרום לו לצלול בתוך מה שכתוב בהמשך. להלן מספר סוגי כותרות אפשריים ודוגמאות מלוות, אותן אספתי מהרשת.

בין סוגי הכותרות שתוכלו למצוא בתבנית המצורפת: כותרת ציווי, כותרת שאלה, כותרת כיצד/איך, כותרת מספרית, כותרת בעיה/פתרון ועוד.

כדי להוריד את התבנית כקובץ PDF, לחצו על האייקון הבא:

pdf

לחץ על האייקון להורדת התבנית



שתפ/י אותנו

Current day month ye@r *



מעוניין לקבל כלים, טיפים והדרכות בחינם לשיפור התנועה של לקוחות לעסק שלך?

הזן שם וכתובת מייל וקבל מידית את המדריך "להרוויח יותר באמצעות שיווק דיגטלי".

אני מבטיח להשתמש בפרטייך רק על מנת ליצור איתך קשר ולתת לך תוכן מעולה!

לעולם לא נעביר את פרטייך הלאה, ניתן להסיר את עצמך בכל עת והרישום אינו מחייב אותך לדבר

 

 

 


אביחי עיצוב ובניית אתרי וורדפרס