בלוג


מהו ההבדל בפרסום בין גוגל לפייסבוק?

01/04/2015 אין תגובות | מאת אריה ארנר

יותר ויותר תקציבים מופנים מהשיווק הישן לפרסום ברשת האינטרנט. מרבית התקציבים מיועדים לפרסום באמצעות גוגל ופייסבוק. ההרצאה המצורפת עונה על כמה שאלות יסוד שחשוב לדעת אותן לפני שניגשים לפרסום ברשת:

מהו המיקום של הפרסום במשפך השיווקי?

מתי להשתמש במערכת הפרסום של גוגל ומתי במערכת הפרסום של פייסבוק?

מה מאפיין כל אחד ממערכות הפרסום של הענקיות הללו?

על מה חשוב להקפיד, כשבונים מסע פרסום?

ועוד…

להורדת ההרצאה לחצו על האייקון המצורף:

pdf

לחץ על האייקון להורדת התבנית



שתפ/י אותנו

Current day month ye@r *



מעוניין לקבל כלים, טיפים והדרכות בחינם לשיפור התנועה של לקוחות לעסק שלך?

הזן שם וכתובת מייל וקבל מידית את המדריך "להרוויח יותר באמצעות שיווק דיגטלי".

אני מבטיח להשתמש בפרטייך רק על מנת ליצור איתך קשר ולתת לך תוכן מעולה!

לעולם לא נעביר את פרטייך הלאה, ניתן להסיר את עצמך בכל עת והרישום אינו מחייב אותך לדבר

 

 

 


אביחי עיצוב ובניית אתרי וורדפרס