
על חוק המצמוץ שמעתם? בזמן של מצמוץ ממוצע שאורך 3-5 שניות המבקר מקבל החלטה
אם להישאר בדף שלנו או לא. אלו הן שניות יקרות החולפות כהרף עין. כיצד אנו גורמים, שגם לאחר המצמוץ המבקר שלנו יישאר? וכיצד ניתן להצליח בתחרות על תשומת ליבו של הגולש, להוביל את ההתנהגות שלו ולהפוך אותו למתעניין ובסופו של דבר ללקוח?
לשם כך דף הנחיתה שלנו הבנוי ללא הסחות דעת מיותרות ומניע לפעולה בה אנו מעוניינים, יכלול את 3 הפרמטרים הבאים:
מה תוכלו למצוא בתבנית:
את התבנית ניתן להוריד כקובץ PDF באמצעות לחיצה על האייקון
שתפ/י אותנו