בלוג


איך לבנות דף נחיתה שיניע את המבקרים לפעולה?

29/12/2014 אין תגובות | מאת אריה ארנר

על חוק המצמוץ שמעתם? בזמן של מצמוץ ממוצע שאורך 3-5 שניות המבקר מקבל החלטה

אם להישאר בדף שלנו או לא. אלו הן שניות יקרות החולפות כהרף עין. כיצד אנו גורמים, שגם לאחר המצמוץ המבקר שלנו יישאר? וכיצד ניתן להצליח בתחרות על תשומת ליבו של הגולש, להוביל את ההתנהגות שלו ולהפוך אותו למתעניין ובסופו של דבר ללקוח?

לשם כך דף הנחיתה שלנו הבנוי ללא הסחות דעת מיותרות ומניע לפעולה בה אנו מעוניינים, יכלול את 3 הפרמטרים הבאים:

  • מה – מה המשתמש יקבל (רלוונטיות)
  • מדוע – מדוע המשתמש יאהב את זה? (ערך)
  • כיצד – כיצד הוא יכול להשיג את זה? (פעולה)

מה תוכלו למצוא בתבנית:

  • מרכיבי הדף השונים כגון כותרת, כותרת משנית, מתן ערך, תמונה/וידאו, המלצות, טופס ועוד
  • הדגשים חשובים
  • מבנה דף נחיתה קלאסי
  • רשימה של הנעות לפעולה מסודרות לפי א"ב

את התבנית ניתן להוריד כקובץ PDF באמצעות לחיצה על האייקון

pdf



שתפ/י אותנו

Current day month ye@r *



מעוניין לקבל כלים, טיפים והדרכות בחינם לשיפור התנועה של לקוחות לעסק שלך?

הזן שם וכתובת מייל וקבל מידית את המדריך "להרוויח יותר באמצעות שיווק דיגטלי".

אני מבטיח להשתמש בפרטייך רק על מנת ליצור איתך קשר ולתת לך תוכן מעולה!

לעולם לא נעביר את פרטייך הלאה, ניתן להסיר את עצמך בכל עת והרישום אינו מחייב אותך לדבר

 

 

 


אביחי עיצוב ובניית אתרי וורדפרס