בלוג


איך ליצור פרסונה שיווקית אליה אנו מכוונים?

24/12/2014 אין תגובות | מאת אריה ארנר

פרופיל פרסונה של קהל היעד הינה הצגה דמיונית של הלקוח האידיאלי – מהם הערכים שלו ואיך הפתרון שלנו משתלב בחיי היום יום שלו. היא מבוססת על נתונים אמיתיים על הלקוח ועל התנהגות און-ליין, יחד עם השערות מבוססות על ההיסטוריה האישית שלו, מוטיבציה ותחומי עניין. את הפרסונה יוצרים באמצעות מחקרים, סקרים וראיונות עם קהל היעד. ליצירת פרופיל הפרסונה השיווקית חשיבות רבה בתהליך גיבוש ההצעות שלנו לשיווק דיגטלי. בעזרתנו ניתן לבחור בערוצי השיווק, בתכנים ובדרכי הפעולה הטובות ביותר כדי להציע לו את הפתרון שלנו.

התבנית המוצעת להורדה כקובץ PDF  בנויה מתיאור רקע, מאפיינים ומאפיינים דמוגרפיים של הפרסונה, יעדים ואתגרים אישיים, מה יכול לכאוב לו (צרכים) ומהן ההתנגדויות הצפויות ממנו ולסיום כיצד אנו יכולים לעזור לנו באמצעות המוצר שלנו.

pdf



שתפ/י אותנו

Current day month ye@r *



מעוניין לקבל כלים, טיפים והדרכות בחינם לשיפור התנועה של לקוחות לעסק שלך?

הזן שם וכתובת מייל וקבל מידית את המדריך "להרוויח יותר באמצעות שיווק דיגטלי".

אני מבטיח להשתמש בפרטייך רק על מנת ליצור איתך קשר ולתת לך תוכן מעולה!

לעולם לא נעביר את פרטייך הלאה, ניתן להסיר את עצמך בכל עת והרישום אינו מחייב אותך לדבר

 

 

 


אביחי עיצוב ובניית אתרי וורדפרס