בלוג


איך לתכנן דף אוהדים מצליח בפייסבוק?

29/12/2014 אין תגובות | מאת אריה ארנר

חברות צריכות להיות בקשר עם אנשים מתי שהם רוצים, היכן שהם רוצים ובדרך שהם רוצים ופעמים רבות באמצעות דף אוהדים בפייסבוק. פייסבוק הוא המקום בו אנו יוצרים קהילה סביב המוצר או השירות שלנו. באמצעות הדף אנו מקיימים דו-שיח ער עם אנשי הקהילה ויוצרים מעורבות ומחויבות שלהם עם המותג שלנו.

במהלך תכנון הדף קיימת התייחסות למרכיבים הבאים:

  • מטרות השיווק בפייסבוק
  • בידול
  • הגדרת קהל היעד
  • שיתופי פעולה אפשריים
  • שיווק הדף
  • ועוד….

תוכלו להוריד את התבנית המוצעת כקובץ PDF אחרי שתלחצו על האייקון בהמשך.

pdf



שתפ/י אותנו

Current day month ye@r *



מעוניין לקבל כלים, טיפים והדרכות בחינם לשיפור התנועה של לקוחות לעסק שלך?

הזן שם וכתובת מייל וקבל מידית את המדריך "להרוויח יותר באמצעות שיווק דיגטלי".

אני מבטיח להשתמש בפרטייך רק על מנת ליצור איתך קשר ולתת לך תוכן מעולה!

לעולם לא נעביר את פרטייך הלאה, ניתן להסיר את עצמך בכל עת והרישום אינו מחייב אותך לדבר

 

 

 


אביחי עיצוב ובניית אתרי וורדפרס