ניהול רשימות תפוצה

ניהול רשימות תפוצה הן בשליטה המלאה שלנו והן יכולות להיות שוות עבור כל עסק "זהב טהור".

למה צריך ניהול רשימות תפוצה? לכל אחד מאתנו יש לפחות כמה עשרות אנשי קשר ברשימת התפוצה שלו, הכולל את פרטיהם האישים ואת כתובת הדואר האלקטרוני שלהם.

אלו הם אנשי קשר שמכירים אותנו מסיבות שונות הקשורות לקשרי גומלין בעבר.

חלק מאנשי הקשר הסכימו להירשם לרשימת התפוצה שלנו כדי לקבל מתנות מסוגים שונים כגון ספר אלקטרוני (Ebook), סדרת טיפים או עלון אלקטרוני המכיל מידע מעניין וערך מוסף בתחום בו אנו מתמחים.

המשימה העיקרית שלנו היא לבנות את רשימת התפוצה הזו. את זה ניתן לעשות במספר דרכים עיקריות:

    1. הרשמה באמצעות טופס מיוחד באתר האינטרנט שלנו
    2. הרשמה באמצעות טופס מיוחד בדף עסק ברשת חברתית כדוגמת פייסבוק
    3. פרסום ממומן של האפשרות להירשם לרשימת התפוצה כדי לזכות ב"מתנות" והפניית הגולשים לטופס ההרשמה הנדרש

עלון אלקטרוני

אחד האמצעים לשמירת קשר עם רשימת התפוצה היא שליחה של עלון אלקטרוני Newsletter, המכיל מידע, הפניה למאמרים, טיפים והצעות מיוחדות לרכישת המוצרים והשירותים שלנו.

כפי שהדבר נכון גם לרשתות חברתיות, צריך להיות מינון נכון בין הערך המוסף שאנו נותנים בצורה של מידע חשוב לבין הצעות המכירה. מרבית התכנים צריכים להיות של מידע ומיעוטם של הצעות מכירה.

העלון האלקטרוני צריך להיות מעוצב בהתאם למיתוג של העסק ומתוכנן כך שהוא יגרום לאנשים לעיין בעלון, לפתוח את הלינקים השונים ולקרוא את מה שכתוב במאמרים הקצרים ולשתף עם חברים. כך אנו מחזקים את הקשר עם הרשומים ברשימת התפוצה בתקווה שיהפכו ללקוחות ברגע המתאים.

את רשימות התפוצה אנו מנהלים באחד ממספר המערכות המוצעות היום בשוק. מערכות הדיוור הללו מאפשרות לנו לנהל מספר רשימות תפוצה, לפי מאפיינים שונים, עיצוב וכתיבת העלון האלקטרוני או המסר אותו אנו רוצים לשלוח ושליחתו. באמצעות המערכות הללו אנו נקבל נתונים סטטיסטיים על כמה מתוך הרשימה פתחו את העלון ועל אלו לינקים לחצו.

באמצעות נתונים אלו ניתן לשפר ולהפוך את העלונים הבאים למעניינים יותר ולמבוקשים יותר. כמו כן ניתן יהיה לשלוח מסרים ייעודיים לאלו שגילו התעניינות בחלקים מסויימים של העלון, במטרה לספק להם מידע נוסף או להפוך אותם ללקוחות.

הנעה לפעולה

לרוב אנו נתקלים בביטוי "הצטרפו לרשימת תפוצה". מכיוון והביטוי אינו מכיל את ההבטחה של התועלת הכרוכה בהצטרפות לרשימת התפוצה כדאי לכתוב הנעה לפעולה המשולבת עם הבטחה:

    • "רוצה טיפים מקצועיים שייעלו לך את העבודה?"
    • "לקבלת העצה השבועית שתחסוך לך כסף רב"
    • "לקבלת ספר אלקטרוני שייתן לכם כלים מעולים להגדיל את ההכנסות מ…"

עדכון חם מהתנור

לאחרונה (יולי 2013), שינתה תוכנת הדואר האלקטרוני הפופולארית Gmail, האחראית לכ- 40% מתעבורת המסרים בארץ) את דרך ההצגה של דואר נכנס. מעתה ואילך דואר המגיע מרשימות תפוצה יכנסו אוטומטית ללשונית בשם "קידומי מכירות" ולא ללשונית הפתוחה כברירת מחדל הנקראת "ראשי". לפיכך סביר להניח כי תחל ירידה בכמות המסרים שיפתחו על ידי הרשומים ברשימות תפוצה.

כדי להתגבר על כך יש לבקש מהנרשמים להעביר את הדיוור שלהם לתיקייה הראשית ובנוסף עלינו להפוך את הדיוורים למעניינים יותר, אטרקטיביים ובעלי ערך מוסף גבוה במיוחד!

להקמה ולניהול של רשימות תפוצה ויצירת עלונים אלקטרוניים התקשרו

ל- 054-7999315 או השאירו פרטים בצור קשר

 



מעוניין לקבל כלים, טיפים והדרכות בחינם לשיפור התנועה של לקוחות לעסק שלך?

הזן שם וכתובת מייל וקבל מידית את המדריך "להרוויח יותר באמצעות שיווק דיגטלי".

אני מבטיח להשתמש בפרטייך רק על מנת ליצור איתך קשר ולתת לך תוכן מעולה!

לעולם לא נעביר את פרטייך הלאה, ניתן להסיר את עצמך בכל עת והרישום אינו מחייב אותך לדבר

 

 

 


אביחי עיצוב ובניית אתרי וורדפרס