שיווק ברשתות חברתיות

הרשתות החברתיות שינו וממשיכות לשנות את העולם!

הן שינו את התפיסה שלנו לגבי קשר עם אנשים אחרים ועם חברות.

הן שינו את התפיסה של חברות לגבי הקשר עם צרכנים – הציפייה מחברות היא להיות בקשר עם אנשים מתי שהם רוצים, היכן שהם רוצים ובדרך שהם רוצים והדבר אכן מתאפשר ברשתות החברתיות.

הן שינו את התפיסה שלנו לגבי איסוף מידע ותהליכי קבלת החלטות מאיפה ללמוד, איפה לגור, איזה סרט לראות, לאיזו מוסיקה להאזין או האם כדאי לקנות מוצר כלשהוא.

הרשתות החברתיות הן מקום בו אנשים נפגשים ומנהלים אינטראקציה בינהם וגם עם חברות ועסקים. לפיכך המהות של רשת חברתית הוא ביצירת דו-שיח ומעורבות משמעותית  (Engagement).

על העסק ליצור דיאלוג מתמשך עם הקהל הרלוונטי להציע תוכן מעניין, שיעורר דו-שיח, תגובות, בעל ערך שיגרום לאנשים לשתף אותו וכך להגיע לקהלים נרחבים בצורה ויראלית (חברים של אוהדים).

לצרכנים, בעידן הרשתות החברתיות יש אפשרות להשפיע על חברות ועסקים. הדבר קורה מהר יותר, מופץ בדרכים שלא נצפו מראש ומגיע לקהל רחב. בצורה זו הופכים הצרכנים לחלק חשוב בתהליך בניית המותג של חברות.

כל עסק צריך לבדוק את עצמו לפני שהוא יוצר נוכחות ברשת חברתית ולשאול את עצמו מספר שאלות בסיסיות כי הרשתות החברתיות מלאות ב"גוויות" של דפים שאינם פעילים ואינם תורמים מאום לעסקים שהקימו אותם: 

    1. האם אנו עוסקים בתחום שיכול לעניין קבוצה של אנשים? האם לעשייה שלנו יש מימד חברתי ואנו מסוגלים לתת לגולשים ערך מוסף?
    2. האם יש לנו נכונות להשקיע משאבי זמן לא מבוטלים לצורך יצירת עניין באמצעות תכנים ועדכון מתמיד?
    3. האם יש לנו הבנה מעמיקה של הדרכים להצליח ברשת החברתית?
    4. מהן המטרות שלנו מבין המטרות הללו ביצירת הנוכחות ברשתות החברתיות:
      •  תנועה לאתר
      • קידום האתר במנועי החיפוש (SEO)
      • חיזוק וחשיפת המותג
      • קשר ומעורבות עם הלקוחות (Engagement Customer)

כמו כן כל עסק צריך לשאול את עצמבו באלו ברשתות חברתיות לבחור בהתאם להיכן שקהל היעד שלהם מצוי בו ובהתאם למטרות בסעיף הקודם.

 טבלת התאמה של רשתות חברתיות למטרות (3 – רבה, 2 – בינונית, 1 – מעטה)

טבלה רשתות חברתיות ומאפיינים

 מה אנו מציעים לעסקים: 

    • להגדיר את המטרות לשמם יוצרים נוכחות ברשתות החברתיות
    • לבחור את הרשתות החברתיות המתאימות לעסק
    • לבדוק מה בעסק הוא חברתי באופן מובנהלהגדיר את הזהות החברתית של המותג כדי לדבר בקול ייחודי
    • למצוא את הצרכנים והלקוחות המתאימים כדי לתת להם את הסיבה לאהוב אתכם בערוצים החברתיים
    • ליצור חיבור עם האוהדים באמצעות הפיכת התכנים והתקשורת של החברה לרלוונטית, אישית וניתנת לשיתוף (כזו שהאוהדים ירצו לשתף את החברים שלהם אתה)
    • להכניס את הממד החברתי לחברה ולמוצריה כדי להפוך אותם למועילים יותר
    • להקים בפועל ותחזוקה חודשית של דפים ברשתות חברתיות על פי הצורך 

הקמה וניהול של דף פייסבוק מקצועי כוללים: 

הקמת דף אוהדים בפייסבוק

 ליצירת נוכחות משמעותית ברשתות חברתיות התקשרו ל- 054-7999315 או השאירו פרטים בצור קשר



מעוניין לקבל כלים, טיפים והדרכות בחינם לשיפור התנועה של לקוחות לעסק שלך?

הזן שם וכתובת מייל וקבל מידית את המדריך "להרוויח יותר באמצעות שיווק דיגטלי".

אני מבטיח להשתמש בפרטייך רק על מנת ליצור איתך קשר ולתת לך תוכן מעולה!

לעולם לא נעביר את פרטייך הלאה, ניתן להסיר את עצמך בכל עת והרישום אינו מחייב אותך לדבר

 

 

 


אביחי עיצוב ובניית אתרי וורדפרס