הקמה של אתרי אינטרנט

תוך 8 שניות מבקר חדש הנוחת באתר האינטרנט שלך מחליט האם עליו להישאר באתר. בתוך אותן 8 שניות של חסד, ואף פחות…הוא שואל את עצמו מספר שאלות:

    • לאן הגעתי ומי זו החברה שלה שייך האתר?
    • האם היא נראית מהימנה?
    • מה הם מציעים לי? ומה התועלת הצפויה (מענה/פתרון על צורך או בעיה). איך זה יכול לעזור לי? מה יוצא לי מזה?
    • האם הם מסוגלים לספק את הסחורה?

  • איך אני מתקדם מכאן ומה היא ההנעה לפעולה – הוראה מה לעשות כדי להיענות להצעה שלנו בצורה הברורה ביותר. פעולות אפשריות :
    • הורדת קובץ
    • צפייה בסרטון
    • המלצה לחבר
    • הרשמה לניוזלטר או לרשימת מסרים אוטומטית
    • לחיצה על קישור
    • מענה על סקר
    • משלוח טופס משוב
    • הגעת לקוחות למקום הפיזי של העסק
    • לקבוע פגישת ייעוץ חינם
    • לקנות מוצר או שירות
    • ועוד

הגולש צריך להרגיש מיד שהוא הגיע למקום הנכון!

מטרת אתר האינטרנט היא לעודד ולהביא לידי מעורבות פעילה – לגרום למבקר לעשות משהו וחשוב מאד בתכנון האתר לחשוב אלו פעולות אתם רוצים שהמבקר יבצע!

מכיוון ואתר האינטרנט הוא הפנים של העסק שלך ברשת ודרכו נוצר הקשר עם לקוחות חדשים וקיימים, צריך למצוא את האתר בקלות ובמהירות והתנועה באתר תהיה של גולשים איכותיים.

מי שמבקר באתר צריך להיות משוכנע שאנשים אמתיים עומדים מאחוריו. לכן נספק פריטים אמתיים ומפורטים באודות ובצור קשר כגון מספר טלפון, מספר פקס, כתובת פיזית ומפה נלווית, תמונות של העובדים ועוד.

תהליך הקמת האתר

  1. אפיון האתר על פי קהל היעד והמטרות שנקבעו
  2. הקמת "מפת אתר", המתאר את הפרקים הראשיים והמשניים
  3. הכנת החומרים
  4. הזנת החומרים לאתר
  5. בחירת ורכישת דומיין ניים (שם מתחם) ופרסום האתר
  6. הגדלת התנועה לאתר באמצעות:
    1.  פרסום ממומן
    2.   קידום במנועי חיפוש באמצעות קידום אורגני – SEO
    3.  הפניה מתוך רשתות חברתיות
    4.  הפניה מתוך בלוגים ופורומים
    5.  פרסום של חומרים ברמה גבוהה ובעלי עניין רב כדי לחשוף אותם בפני לקוחות רלוונטיים
    6. הוספת כתובת האתר לכל החומרים השיווקיים כגון פולדר, כרטיס ביקור, חתימה במייל, אודות בדף ברשת חברתית ועוד
    7.  הוספת תוספים חברתיים לאתר כדי לאפשר שיתוף עם חברים
    8.  שימוש בכלי מדידת ביצועים כגון גוגל אנאליטיקס כדי לשפר את האתר וכדי למשוך יותר אנשים

קידום אורגני ברשת

אם אתה לא במקום הראשון בחיפוש גוגל, או לפחות בדף הראשון של החיפוש – אתה לא קיים. המציאות הזו מבטיחה לכ-10 תוצאות חיפוש, שהם קישורים לדפי אינטרנט להיות רלוונטיים עבור הגולש. כדי להיות רלוונטי יש שתי אפשרויות עיקריות – פרסום ממומן ב- AdWords  כדי להציב מודעות ממומנות בדף הראשון של תוצאות החיפוש או לבצע קידום אורגני ברשת  (SEO - Search Engine Optimization), שמטרתו להבטיח כי נופיע בתוצאות החיפוש.

גוגל רואה בחיפוש מוצלח, כזה שמספק תוצאות רלוונטיות, אמינות ומהירות. לכן קידום אורגני יתמקד בהגדלת הרלוונטיות של האתר. לדוגמא:

  • ככל שהאתר מתעדכן בחומר רלוונטי ואיכותי לעתים קרובות הוא יקבל עדיפות
  • ככל שהדומיין ותיק יותר יש לו יתרון על דומיינים חדשים בשל התמדה ווותק
  • שרת מהיר יזכה בניקוד גבוה
  • הפניה של קישורים מאתרים חשובים לאתר
  • שילוב של מילות מפתח בטקסט הכותרת של הדף ובכותרת המשנה
  • חיזוק המותג ובניית נוכחות אינטרנטית אמיתית באמצעות:
    • בניית נוכחות ברשתות חברתיות ואינטראקציה משמעותית עם הקהל
    • בניית מספר חיפושים גבוה לשם המותג של החברה
    • שימוש בשם המותג על ידי גולשים ואזכורים של המותג, אזכורים בקישורים תחת שם המותג
    • מידע אודות העסק, כתובת מלאה, טלפון שמיש ומידע נוסף שמהווה חותמת לאמינותו של המותג

להקמת אתר אינטרנט  וקידום אורגני (SEO) המותאם לעסק שלכם התקשרו ל- 054-7999315 או השאירו פרטים בצור קשר



מעוניין לקבל כלים, טיפים והדרכות בחינם לשיפור התנועה של לקוחות לעסק שלך?

הזן שם וכתובת מייל וקבל מידית את המדריך "להרוויח יותר באמצעות שיווק דיגטלי".

אני מבטיח להשתמש בפרטייך רק על מנת ליצור איתך קשר ולתת לך תוכן מעולה!

לעולם לא נעביר את פרטייך הלאה, ניתן להסיר את עצמך בכל עת והרישום אינו מחייב אותך לדבר

 

 

 


אביחי עיצוב ובניית אתרי וורדפרס